fredag 11. februar 2011

Arbeidsplassen........et sted man er ALT for mye

Ifjor sommer flyttet vi inn på nytt kjøkken.
Her er fra plassen min,der jeg for det meste er....koldtkjøkkenet.

Det hender jeg lurer meg en tur bort på varmtkjøkkenet også.
Deilig med gass-bluss,da vi på det gamle hadde kokeplater faktisk!
Litt gammaldags;-)

Steam-kjeler som sluker 100 liter,og to gassgrill-plater.

Går ann å koke noen drittunger oppi her;-)

Dårlig med biffer på denne grillen her da!
Men da har du fått en guidet tur på arbeidsplassen min,da skal jeg slappe av litt før det er klart for jobbe-helg!
GOD HELG!

4 kommentarer:

  1. Se der ja, går ann når man har kommet seg inn i bransjen ser jeg ;o) Jøtt fint kjøkken da.

    SvarSlett
  2. Gjør som`n Ronny du å nå;kom deg inn i bransjen!
    Spelle dart kan du gjørra på fritida!

    SvarSlett
  3. Og kjøre Lada....

    SvarSlett
  4. På feil side av midtrabatten i Åneby?:p

    SvarSlett